Isländska fans med gasen i botten, får mej verkligen att nå toppen

Idag torsdag var en relativt bra dag! vanlig skola, förutom att man slapp anki! HUR JÄVLA SKÖNT SOM HELST. för er som kanske inte vet är anki min idrottslärare och hon är nog den sämsta läraren jag haft.
hur som helst var det rolig idrott. efter skolan stack jag till stan o träffade ewe och meme för fika! trevligt!
SEN, sen bar det iväg!

Öbbe "Haschtomten", och jag gav oss iväg till cloetta för o kolla på handboll. och jag måste säga aldrig har jag sätt sån energi och glädje för sporten som dom isländska fansen hade! med massa öl o sprit, trummor och skrik kan man komma långt! jag som jag är... började snacka med dom, och hade riktigt awsome! fick mej verkligen på gott humör!

iallafall tills en kom fram o fråga på svenska, varför jag inte pratade svenska? då blev det mer intressant med dom norska tjejerna! SHIIIET dom var ena fina! men det är en annan sak.

skönt med helg imorn iaf ! :) blir o dra på fest i motala!

hare gött! hälsningar hamburgekungen!


Kommentarer
Postat av: sophie

desmma hörredu :P

2011-01-20 @ 23:15:25
URL: http://sophieelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0